پرده زبرا جدید

Wiki Article

سلام شما با هر کدوم از شماره ها که تماس بگیرید در صورت نیاز کارشناسان ما جهت اندازه گیری، نشون دادن نمونه پارچه ها و حضورشون در منزل یا محیط کار به صورت رایگان باهاتون هماهنگ میکنند.

بله، پرده‌های زبرا نیز می‌توانند در آشپزخانه‌های مدرن مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع پرده‌ها با توجه به ویژگی‌های خود از جمله مقاومت در برابر لکه‌ها، آسانی در تمیز کردن، و مقاومت در برابر رطوبت، می‌توانند گزینه‌های خوبی برای آشپزخانه باشند.

یکی از ویژگی‌های پرده زبرا تنوع بسیار در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های آن است. این تنوع باعث می‌شود بتوانید از آن در چیدمان فضاهای منزل در هر نوع از دکوراسیون استفاده کنید. در مورد آشپزخانه شما می‌توانید طرح و رنگ پرده زبرا را هماهنگ با رنگ کابینت، رنگ کاشی دیوار آشپزخانه یا رنگ لوازم و تجهیزات آشپزخانه انتخاب کنید؛ و یا با انتخاب پرده سفید زبرا، فضایی لطیف و پرنور ایجاد کنید. برخی از انواع این مدل پرده آشپزخانه عبارتند از:

 قابلیت چاپ روی انواع برچسب‌ها شامل پارچه ای، کاغذی، بی رنگ، پی وی سی، شیشه ای، متال، حرارتی، وید و شفاف 

همچنین نکته مهمی که به آن باید اشاره نمود جلوگیری از هدر رفتن انرژی محیط شماست، پارچه دو لایه زبرا مانند عایقی عمل کرده و در تابستان از گرما و در زمستان از سرما جلوگیری میکند و این مسئله تاثیر بسزایی در اتلاف انرژی و بوجود آوردن دمایی مناسب و دلچسب است.

قیمت: قیمت پرده‌ زبرا متفاوت است. برندهای مختلف و ویژگی‌های متفاوت می‌توانند تاثیرگذار باشند. بر اساس بودجه خود، یک گزینه متوسط بین کیفیت و قیمت را انتخاب کنید.

مقالات فروشگاه‌ها شرایط و قوانین درباره ما

پرده‌های زبرا مدل‌های گوناگونی دارند که می‌توانید از آن‌ها برای اتاق پذیرایی استفاده کنید. برای خرید این نوع از پرده بهتر است مدلی را انتخاب کنید که با لوازم و اجزای دکوراسیون اتاق پذیرایی هماهنگی داشته باشد. برخی از انواع مدل پرده زبرا پزیرایی عبارتند از:

نصب پرده‌ها: پرده‌های زبرا را به پایه پرده متصل کنید. این کار زیاد پیچیده نیست، البته آن را باید به آرامی و با حوصله تمام انجام دهید.

نکته ای که باید در هنگام خرید این پرده‌ها در نظر گرفت این است که پرده‌هایی به این شکل قدرت انعطاف پذیری کمتری نسبت به پرده های پارچه ای دارند، بنابر این شاید لازم باشد شما تغییر خاصی در نوع سفارش خود بدهید و با یک کارشناس در این زمینه مشورت کنید. یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است شما را گمراه کند این پرسش است که آیا پرده زبرا خود را یک تکه سفارش بدیم یا دو تکه؟ در پاسخ باید بگویم در بسیاری از موارد بنابر نوع پنجره و شرایط موجود امکان سفارش یک تکه وجود ندارد و حتما باید پنجره خود را جهت سفارش پرده به دو یا سه قسمت تقسیم کنید البته در بسیاری از موارد نیز این امر بنا بر صلاحدید خود مشتری انجام می شود.

دیگر مزایای پرده زبرا نگهداری، کارکرد و استفاده آسان از آن است، تنها با یک زنجیر قادر به کنترل نور و باز و بسته کردن آن هستید. براحتی قابل نظافت هستند تنها با یک گردگیر و یا سری مناسب جاروبرقی میتوانید ظاهر نو و تمیز پرده خود را حفظ کنید.

در ادامه این مطلب به صورت تیتر وار و کلی به معرفی مهمترین فواید و ویژگی های پرده زبرا می‌پردازیم:

این پرده سادگی پرده‌های قدیمی را نداشته و شما می‌توانید از آن در پذیرایی یا آشپزخانه‌ای که به پذیرایی دید دارد استفاده کنید.

ممنونم از خدمات با ارزشتون هر چند تلفنی‌تشکر پرده زبرا پذیرایی کردم ترجیح دادم تو قسمت پیام های سایتتون تشکر کنم تا بقیه هم با خبر بشن که خدماتتون عالی هست قیمت منصفانه و کیفیت عالی محیط شورومتون هم که اومدم برخوردها عالی بود واقعا تیم خوبی دارین سپاس

Report this wiki page