نمایندگی بوش

Wiki Article

یخچال و فریزر: یخچال ساید بای ساید بوش، یخچال فریزر دوقلو بوش، یخچال فریزر توکار بوش، یخچال فریزر (بالا و پایین) بوش، فریزر تک بوش

ماشین لباسشویی و خشک کن: ماشین لباسشویی مبله بوش، ماشین لباسشویی توکار بوش، خشک کن بوش

نشتی آب با توجه به اینکه این نشتی در کدام قسمت از یخچال بوش رخ می‌دهد، دلایل متفاوتی دارد ولی از عمده دلایلی که سبب بروز نشتی در یخچال بوش می‌شود می‌توان به خرابی شیر ورودی آب به یخچال بوش، وجود مشکل در اتصالات آبسرد کن بوش، وجود نقض در سیستم دیفراست، خرابی و یا شکستگی سینه تخلیه و خراب شدن لاستیک دور درب یخچال بوش اشاره نمود.

عضو رسمی اتحادیه تهران

عدم آبگیری ظرفشویی بوش، معمولا به دلیل مشکل در سیستم آب رسانی رخ می‌دهد. برای عیب یابی دستگاه خود باید شلنگ ورودی آب ظرفشویی را مورد بررسی قرار دهید و از پیچ نخوردن و سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

تابلو بوش بر سر در فروشگاه الزاما نشان از فروشگاه رسمی نیست .

دسته بندی کالا ها لوازم خانگی بزرگ بوش یخچال فریزر بوش

بنابراین تمام کالاهایی نمایندگی بوش که با کدهایی غیر از حروف و اعداد نام کالاهای بوش سرویس در بازار وجود دارد ، کالای بدون گارانتی و قاچاق محسوب میشود.

دسته بندی کالا ها ساید و یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

از دلایل دیگری که می‌توان به عدم آبگیری لباسشویی بوش اشاره نمود، کم بودن فشار آب شهری، بروز مشکل در شیر برقی لباسشویی و انسداد در مخزن پودر دستگاه می‌باشد.

به علاوه بهتر است برای جلوگیری از نشتی آب در یخچال، فیلترهارا مرتبا تعویض نمایید تا شکستگی این فیلترها سبب بروز نشتی آب نگردد.

فر و اجاق گاز: فر بوش، فر ترکیبی بوش، مایکروویو بوش، اجاق گاز بوش، اجاق گاز صفحه ای بوش، کشو گرمکن بوش

محصول شما با موفقیت به سبد خرید اضافه شد . افرودن کالا های دیگر

نمایندگی بوش با چندین سال تجربه موفقیت آمیز در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی بوش، به سطح گسترده‌ای از تجربه و دانش دست یافته است.

نمایندگی بوش تهران با چندین سال تجربه موفقیت آمیز در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی بوش، به سطح گسترده‌ای از تجربه و دانش دست یافته است.

Report this wiki page